|
Welkom op Visolie-InfoVisolie-Info is een informatie website over visolie, omega-3 vetzuren en gezondheid: artikelen, verwijzingen naar wetenschappelijke onderzoeken, boeken, artikelen en websites over visolie en omega-3 vetzuren.
Twitter.com/visolie-infoVia ons Twitter-kanaal korte berichten over visolie, langere nieuwsberichten vindt u op de website.
Omega-3 Nieuws29 augustus 2010
Nieuw onderzoek van de Universiteit van Wageningen wijst uit dat inname van een lage dosis omega-3 vetzuren (EPA, DHA, ALA), als toevoeging aan margarine, herhaling van ernstige gevallen van hart- en vaatziekten niet kan voorkomen.
20 januari 2010
Volgens onderzoekers van de Universiteit van Californië houdt een hoge omega-3 (EPA, DHA) inname verband met een lagere biologische leeftijd.
|
Heeft u mogelijk een omega-3 tekort?
Controleer aan de hand van de checklist van dokter A. Richardson.
|
| © Stichting Het Gezonde Leven |